bestellen

U winkelt door onze webshop en vindt een product maar hoe actueel zijn de prijzen en wat is de levertermijn? Wij brengen duidelijkheid op de meeste vragen. Zoniet? Contacteer ons!

IK BEN EEN NIEUWE KLANT EN HEB NOG GEEN ACCOUNT BIJ BIENESTAR. HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Bij Bienestar kun je snel, makkelijk en betrouwbaar producten bestellen en betalen.

Nog nooit eerder besteld?

Heb je nog nooit eerder besteld? Dan volgen hier een aantal eenvoudige stappen:

STAP 1 – EEN BESTELLING PLAATSEN

Als je op de button ‘Bestellen’ klikt voeg je het betreffende artikel toe aan je winkelmand. Er verschijnt dan een pop-up scherm waar de inhoud van je winkelmand wordt getoond. Je kunt klikken op winkelmand bekijken of afrekenen. Als je niks onderneemt kan je verder winkelen en meerdere producten aan je winkelmand toevoegen. Via de blauwe knop kan je de winkelmand bekijken of groene knop, waar je vervolgens kunt afrekenen.

STAP 2 – DE WINKELWAGEN

In de winkelwagen kun je de hoeveelheden van de artikelen nog wijzigen of producten uit de winkelwagen halen. Je kunt ook de bezorgwijze bepalen. Daarna klik je op “doorgaan naar afrekenen”. Wil je nog meer producten in de winkelwagen leggen, klik dan op de knop ‘verder winkelen’.

Wil je het aantal van een besteld artikel wijzigen, of een artikel uit je winkelmand halen, dan kan je dat ook in de winkelwagen doen. Je klikt opnieuw op “doorgaan naar afrekenen” om naar stap 2 van de kassaprocedure te gaan.

Op elk moment in de winkelwagen kun je terug naar een vorige stap door op ‘terug’ te klikken.

STAP 3 – GEGEVENS INVOEREN EN BETAALMETHODE KIEZEN

Op deze pagina vragen we je standaard contactgegevens in te vullen. en of je de bestelling op een afwijkend adres wil laten afleveren. De verplichte velden worden met een sterretje aangegeven. Velden die onjuist zijn ingevuld worden aangegeven.

Na het invullen van je standaard contactgegevens vragen we je hoe je de bestelling wil betalen. Bekijk onze betaalmogelijkheden op de klantenservice pagina. De bijbehorende kosten staan er eveneens vermeld.

Nadat je je keuze hebt gemaakt, klik je op de knop ‘Bestelling plaatsen’

STAP 4 – BESTELLING AFRONDEN

Na voltooiing van de betaling is de bestelling geplaatst en betaald (bij overschrijving dien je het bedrag vooruit aan ons over te maken. Voordat we de bestelling definitief kunnen verwerken en uitleveren.) Bij een juist geplaatste bestelling ontvang je van Bienestar een orderbevestiging in je e-mailbox.

KAN IK TELEFONISCH EEN BESTELLING PLAATSEN?

Telefonisch een bestelling plaatsen is niet mogelijk. Bestellingen kunnen enkel online geplaatst worden en dienen ook steeds op voorhand te worden betaald.

KAN IK VIA MIJN SMARTPHONE OF TABLET EEN BESTELLING PLAATSEN?

Ja, je kan bestellingen plaatsen via je smartphone, tablet, pc en laptop.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN NA DE BEVESTIGING?

Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen wij hier helaas geen aanpassingen of wijzigingen meer aan doorvoeren. Je kan je bestelling altijd gratis retourneren.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN NA DE BEVESTIGING?

Zelf kan je je bestelling niet annuleren. Zodra je pakket is verzonden, is annulatie niet meer mogelijk. Wens je het pakket niet te ontvangen, dan kan je dit steeds weigeren of je kan het retourneren.

MIJN BESTELLING IS GEPLAATST EN IK HEB NOG GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN. WAT NU?

Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, dan raden we je aan om je junk- of spam mailbox te controleren. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantendienst via het contactformulier of via het nummer +32 (0)3-648.20.50

ZIJN ALLE PRODUCTEN IN DE WEBSHOP VOORRADIG?

Alle producten die online worden getoond in de webshop zijn voorradig. Het kan in drukkere perioden wel voorkomen dat er een miniem verschil is tussen de reële voorraad en de weergegeven voorraad in de webshop.

ZIJN ARTIKELEN IN MIJN WINKELMANDJE VOOR MIJ GERESERVEERD?

Helaas is het niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je ze in je winkelmandje gestoken. Hierdoor kan het voorkomen dat tijdens het winkelen een product uit jouw winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders dat laatste exemplaar net op dat moment heeft gekocht.

KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING ONLINE OPVOLGEN?

Zodra je bestelling in verwerking gaat, kan je deze online volgen. Deze informatie vind je terug onder je account (klik op ‘mijn bestellingen’)

KAN IK VANUIT HET BUITENLAND BESTELLEN?

Ja, bestellen vanuit het buitenland kan.Maar momenteel leveren wij enkel bestellingen in België en Nederland. Je leveringsadres moet dus in België of Nederland zijn.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?

De verzendkosten voor België zijn 5,95 euro. Bestellingen naar Nederland worden verzonden voor het vaste tarief van 8,20 euro. Bij bestellingen vanaf 50 euro betaald u geen verzendkosten.