betalen

HOE KAN IK MIJN BESTELLING ONLINE BETALEN?

Je hebt de keuze uit de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Kredietkaarten: Visa, Matercard
  • Debetkaarten: Bancontact/MisterCash en Maestro
  • Online banking: Belfius Direct net – ING Home Pay – KBC/CBC betaalknop
  • Direct banking:  Ideal (Nederland)

KAN IK PER OVERSCHRIJVING BETALEN?

Helaas is het niet mogelijk om per overschrijving te betalen. Alle betalingen dienen steeds vooraf en online vervolledigd te worden.

IS MIJN ONLINE BETALING VEILIG?

We doen er alles aan om jouw veiligheid maximaal te beschermen wanneer je online een bestelling plaatst. Hiervoor werken we samen met Mollie payments, een veilig en zeer betrouwbaar betaalplatform waardoor jouw online betaalveiligheid kan worden gegarandeerd. dit is ook de reden waarom je bij alle soorten betalingen een kaartlezer nodig hebt. Dit is een tweede ingebouwde veiligheid.

WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BETALING WORDT GEWEIGERD?

Indien jouw betaling in eerste instantie wordt geweigerd, raden wij je aan om het nogmaals te proberen. Als het probleem zich blijft voordoen, kun je best contact opnemen met je bank. Je kunt ook voor een andere betaalmethode opteren.

WAT IS EEN PROMOTIECODE?

Een promotiecode is een code die gebonden is aan een bepaalde actie of categorie. Zulke code is mogelijk niet van toepassing op alle artikelen. Ze heeft ook een bepaalde geldigheidsduur en het kan zijn dat er een minimum aankoopwaarde vereist is voor het gebruik ervan.

WAAR GEEF IK EEN PROMOTIECODE IN?

Promotiecodes geef je in door op je winkelmandje te klikken. Rechts onderaan zie je ‘kortingscode’ staan. In het eerste veld daaronder geef je de promotiecode in en nadien klik je op ‘kortingsbon toepassen’. Je zult zien dat de verrekening meteen wordt toegepast in je winkelmandje.

KAN IK MEERDERE PROMOTIECODES INGEVEN?

Per bestelling kan je slechts één promotiecode ingeven.