leveren

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

Wij doen er alles aan om uw pakketje snel te verwerken, maar zijn uiteraard ook afhankelijk van onze partners Bpost en PostNL.

Volgende levertermijnen zijn van toepassing:

  • Leveringstermijnen voor België:
    • Thuis of op het werk: 5 à 6 werkdagen.
  • Leveringstermijn Nederland:
    • Thuis of op het werk: 5 à 6 werkdagen.

KAN IK EEN PAKKET IN HET BUITENLAND LATEN LEVEREN?

Wij leveren met plezier je pakket in België en Nederland.

HOEVEEL VERZENDKOSTEN BETAAL IK?

De verzendkosten voor België zijn 5,95 euro. Bestellingen naar Nederland worden verzonden voor het vaste tarief van 8,20 euro. Bij bestellingen vanaf 50 euro betaald u geen verzendkosten.

KAN IK MIJN PAKKET ONLINE VOLGEN?

België (B-post)

Als je niet aanwezig bent op het moment van de levering, laat de postbode een briefje achter in je brievenbus. Je hebt dan 2 mogelijkheden om de zending alsnog te ontvangen:

  • Je hebt 15 dagen de tijd om je bestelling op te halen in het postkantoor of postpunt dat vermeld staat op het briefje.

Nederland (PostNL)

Als je niet aanwezig bent op het moment van de levering kun je een tweede aanbieding aanvragen. Als je op dat moment niet thuis bent, blijft het pakket 15 dagen ter beschikking op het retailpunt aangegeven in je Track & Trace.

KAN IK ZELF BEPALEN WANNEER MIJN PAKKET GELEVERD WORDT?

Helaas is het niet mogelijk om de bezorgtijd van je levering zelf te bepalen.

KAN IK MIJN LEVERINGSWIJZE NOG AANPASSEN NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING?

Zodra je bestelling is geplaatst, kun je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen. Eventueel kan de klantendienst jouw volledige bestelling annuleren afhankelijk van de status ervan. Als je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantendienst via het contactformulier of telefonisch via het nummer +32(0)3-648.02.50

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Onze pakketten worden manueel verwerkt en verpakt. Hierdoor kan het helaas gebeuren dat we een fout maken bij het sorteren van de producten. Wij zetten dit dan ook graag recht mocht dit uitzonderlijk toch voorvallen. Breng onze klantendienst meteen op de hoogte via het contactformulier en laat ons weten wat je precies hebt ontvangen. We zullen meteen nagaan wat er is misgelopen tijdens de verwerking en het nodige doen om jou de juiste producten te bezorgen.

IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan meteen contact op met onze klantendienst via het contactformulier. We zullen je vragen dit artikel retour te zenden. Zodra wij je pakket ontvangen, sturen wij je een nieuw product op of gaan we over tot terugbetaling indien er geen voorraad meer beschikbaar is.

IK HEB 2 OF MEERDERE BESTELLINGEN APART GEPLAATST. KAN IK DEZE SAMEN LATEN VERZENDEN?

Dit is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen worden afzonderlijk in ons systeem behandeld en verzonden. Wij raden je dus aan om alle gewenste producten in één keer te bestellen.