[gap height=”20px”]

[section label=”Simple Light” bg=”211188″ bg_size=”original” padding=”60px” height=”450px”]

[row width=”custom”]

[col span__sm=”12″ padding=”0px 0px 200px 30px” align=”left” animate=”fadeInLeft”]

retourneren

[/col]

[/row]

[/section]
[row]

[col span__sm=”12″]

TERUG | HOME > VEELGESTELDE VRAGEN > RETOURNEREN

[/col]

[/row]
[row width=”custom”]

[col span__sm=”12″]

MAG IK EEN PRODUCT RUILEN OF RETOURNEREN?

Ben je niet overtuigd van je aankoop? Dan kun je de artikelen aangekocht in onze webshop binnen de 30 dagen na ontvangst kosteloos terugsturen. De termijn gaat in vanaf de factuurdatum. Meldt eventuele transportschade aan een product direct, maar uiterlijk binnen de 5 dagen aan onze klantenservice. De artikelen moeten wel aan onderstaande voorwaarden voldoen.

Volgende artikelen kunnen nooit geruild of geretourneerd worden:

Daarnaast mogen wij de producten die beschadigd retour terugkomen de waardevermindering verrekenen met het terug te storten bedrag. Hiervan is ook sprake als u de garantiestickers heeft verwijderd.

HOE KAN IK EEN PRODUCT RETOURNEREN?

[row_inner]

[col_inner span=”3″ span__sm=”12″ margin=”5px 0px -15px 0px”]

[button text=”retour aanvragen” expand=”true” link=”https://bienestar.shipping-portal.com/rp/”]

[/col_inner]

[/row_inner]

Opsturen kan naar volgend adres:

Bienestar
Passtraat 300
9100 Sint-Niklaas
België

KAN IK MIJN RETOURZENDING VOLGEN?

Wanneer je een retourzending afgeeft in een Bpost postpunt of -kantoor, ontvang je een Bpost Track en Trace code waarmee je op de website van Bpost je retourzending kunt volgen.

Indien je het pakket via een andere instantie retour stuurt, kan het gebeuren dat er geen Track en Trace code bij inbegrepen zit.

HOE WEET IK DAT MIJN RETOURZENDING IS AANGEKOMEN?

Je krijgt steeds een ontvangstbevestiging indien we je retourzending ontvangen hebben. Het kan zijn dat de ontvangstbevestiging wordt tegengehouden door je spamfilter van je mailbox. Wij raden je aan om je spamfilterinstellingen te controleren en ze indien nodig aan te passen. Mocht je toch verder problemen ondervinden dan kun je onze klantendienst een mailtje sturen via het contactformulier.

WORDEN MIJN RETOURKOSTEN VERGOED?

De retourkosten zijn de kosten die je betaald wanneer je het pakket terugzendt.

IK HEB MIJN BESTELLING EEN TIJD GELEDEN RETOUR GESTUURD EN IK HEB NOG STEEDS GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Kijk eerst even na of de bevestigingsmail niet in je junk- of spammailbox is terechtgekomen. Mocht dat niet het geval zijn, kan je nagaan of het pakket al bij ons is aangekomen. Bij de meeste manieren ontvang je een Track en Trace code. Hiermee kan je het pakket traceren. Indien blijkt dat het pakket nog altijd niet is aangekomen, en je hebt na 14 dagen nog geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier of via het nummer +32 (0)3-648.02.50 Wij bekijken dan zo spoedig mogelijk waarom je nog geen bevestiging hebt ontvangen.

Let wel: Bienestar kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het verlies van een retourpakket dat naar een verkeerd adres werd verzonden.

IK HEB MIJN BESTELLING GERETOURNEERD. WANNEER WORD IK TERUGBETAALD?

De terugbetaling wordt samen met de verwerking van de retour uitgevoerd.

Heeft u het product betaald via het online betalingsmogelijkheden? Dan zullen wij het bedrag binnen enkele dagen aan u terugbetalen. De termijn die hiervoor staat is zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na de herroeping.

Wilt u een andere product bestellen met een andere prijs, dan moet u eerst het foute product terugsturen naar ons. Omruil voor een hogere prijs wordt niet gedaan. Wel met dezelfde of een lagere prijs. Dan wordt het resterende bedrag terugbetaald.

Let op: Wanneer wij een vervangorder sturen, krijgt u van ons eerst een nieuwe factuur toegezonden. Deze factuur is enkel voor administratieve doeleinden bedoeld. Kort daarna ontvangt u van ons een creditfactuur. Deze twee vallen dan uiteindelijk tegen elkaar weg. Echter, als het retour product niet teruggestuurd wordt of niet ontvangen is bij ons, moeten wij u vragen deze nieuwe factuur toch te betalen. Als wij het product hebben ontvangen, raden wij u aan om een verzendbewijs (of akte van afgifte) naar ons toe te sturen. Dat bewijs zorgt ervoor dat het retour product toch verwerkt kan worden.

IK HEB EEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN, MAAR NA 10 DAGEN IS HET BEDRAG NOG ALTIJD NIET ZICHTBAAR OP MIJN REKENING; WAT NU?

Je terugbetaling kun je terugvinden op je bankafschrift. Opgelet: op je rekening zal de betaling uitgevoerd worden door ‘MOLLIE PAYMENTS’. Bij de mededeling van deze betaling zul je zien dat er vermeld staat ‘REFUND FOR BIENESTAR’ Vind je nog steeds niets terug na 10 werkdagen? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier of via het nummer +32 (0)3-648.02.50

[/col]

[/row]