Veel gestelde vragen

Als uw vragen hier niet worden beantwoord, neem dan contact met ons op via de contact-pagina van Bienestar. We helpen je graag!

 

Massages

Hoe reserveer ik een massage?
U kan op een eenvoudige wijze de gewenste massagebehandeling ten allen tijde reserveren online of telefonisch contact opnemen via het nummer 03-648.02.50
Wat heeft de masseur bij zich?
Een behandel- / massagetafel, olie, handdoeken, warmtedeken en rustgevende achtergrondmuziek.
Moet ik zelf iets regelen voor de massage?
Nee. De masseur heeft alles bij zich. Het enige waar u dient voor te zorgen is dat de kamertemperatuur tussen 20° en 24° is.
Ik heb geen ervaring met een massage. Wat mag ik verwachten?
Eens bij jou thuis aangekomen wordt de massagetafel opgesteld. Tijdens deze opstelling volgt een kennismakingsgesprek. Eens alles klaar staat kan de masseur de kamer verlaten zodanig dat u de tijd heeft om zich uit te kleden en op de tafel kan gaan liggen. Van zodra je op de tafel ligt wordt je bedekt met handdoeken en kan de massage beginnen. Na de massage kan je je terug aankleden en nagenieten. Intussen ruimt de masseur het materiaal op.
Hebben jullie ook massages met erotiek?
Waar het bij ons om gaat: kwaliteit! Wij bieden u enkel professionele massages aan. Wij geven absoluut geen gelegenheid voor erotische massages.
Kan ik contant of met een bankkaart betalen?
In de praktijk te Sint-Niklaas en Puurs betaalt u contant. In de praktijk te Lebbeke kan u contant en via een bankkaart betalen.
Ik heb geen bevestiging op mijn e-mail ontvangen, staat mijn afspraak nu in de agenda?
Staat de bevestigingsmail misschien in uw spambox? Indien u geen bevestiging heeft ontvangen staat uw afspraak helaas niet in onze agenda, neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice op het nummer 03-468.02.50
Moet ik nog wat speciaals meenemen naar de massage
U hoeft niets mee te nemen naar de massage, wij hebben alle benodigdheden op de locatie.
Moet ik helemaal naakt?
Om een kwaliteitsvolle massage te kunnen geven ligt u bij voorkeur naakt op de massagetafel, netjes afgedekt met grote handdoeken of massagedeken. Voelt dit minder prettig aan voor je om helemaal naakt te gaan dan kan u in uw onderbroek op de tafel. De BH wordt wel verzocht los te maken of af te doen in verband met de nek-, schouder- en rugmassage.
Tot hoever van tevoren kan ik annuleren en zitten er kosten aan verbonden?
Je kunt kosteloos annuleren tot 24 uur voor je afspraak. Als je binnen de 24 uur van je afspraak annuleert zijn hier kosten aan verbonden. Op het moment dat je een afspraak blokkeren wij dit tijdstip voor jou in de agenda. Dit betekent dat er op dit moment niemand meer kan boeken. Als je jouw boeking niet annuleert kan er dus ook niemand meer boeken op dit tijdstip. De kosten: Wij brengen de volledige behandelprijs in rekening op het moment dat je niet komt opdagen voor je afspraak of binnen 24 uur van je afspraak afzegt.
Moet ik van tevoren een afspraak maken?
Ja. Wij werken enkel op afspraak.
Vanaf welke leeftijd kan ik bij jullie terecht?
U kunt vanaf elke leeftijd bij ons terecht. Wist u trouwens dat wij zelfs baby's massages geven.
Welke massages hebben jullie allemaal?
Wij hebben diverse massages, voor meer informatie verwijzen we u door naar de website.
Wat is het verschil tussen een relaxatiemassage en sportmassage?
De relaxatiemassage is meer een ontspanningsmassage en de sportmassage daar wordt aanzienlijk meer druk uitgeoefend.

E-shop Bienestar

Hoe kan ik bestellen?
Bij Bienestar kunt u snel, makkelijk en in vertrouwen producten bestellen en betalen. U kunt ze onder andere via de zoekfunctie links bovenaan vinden.
Nog nooit eerder besteld?
Dan volgen hier een aantal eenvoudige stappen:
Stap 1 - Een bestelling plaatsen.
Een bestelling plaatsen Als u een artikel aanklikt krijgt u de mogelijkheid mits een eventuele aan te vullen optie (bijv.: inhoud, hoeveelheid), het desbetreffende artikel toe te voegen aan het winkelmandje. Er verschijnt dan een pop-up scherm waar de inhoud van de winkelwagen wordt getoond. U kunt rustig verder winkelen, waarna het scherm weer verdwijnt. Via de blauwe button kunt u de winkelmand met de geselecteerde artikelen bekijken; via de groene button komt u terecht op de betaalpagina waar u uw leveringsadres, betaalkeuze en eventuele van toepassing zijnde kortingsbon kan ingeven en vervolgens de bestelling kan plaatsen.
Wilt u het aantal van een besteld artikel wijzigen, of een artikel uit uw winkelwagen halen, dan kunt u dat ook in de winkelwagen doen. U klikt opnieuw op doorgaan naar afrekenen om naar stap 2 van de kassaprocedure te gaan.
Op elk moment in de winkelwagen kunt u terug naar een vorige stap door op terug te klikken.
Stap 2 - De Winkelwagen
In de winkelwagen kunt u de hoeveelheden van de artikelen nog wijzigen of producten uit de winkelwagen halen. Daarna klikt u op 'Doorgaan naar afrekenen'. Wilt u nog meer artikelen in de winkelwagen leggen, klik dan op de knop 'Verder winkelen'.
Verder winkelen
Wilt U het aantal van een besteld artikel wijzigen, of een artikel uit de winkelwagen halen? Dan kunt u dat ook in de winkelwagen doen door op de blauwe knop 'winkelmand bijwerken' te klikken.
Winkelmand bijwerken
U klikt opnieuw op 'Doorgaan naar afrekenen' om naar stap 2 van de kassaprocedure te gaan.
Doorgaan naar afrekenen
Op elk moment in de winkelwagen kunt u terug naar een vorige stap.
Stap 3 - Voer uw gegevens in en kies uw betaalmethode.
Op deze pagina vragen we de standaard contactgegeven. De verplichte velden worden met een sterretje aangegeven. U kunt hier onder meer aangeven of u een particuliere of zakelijke bent en of u de bestelling op een afwijkend adres wilt laten afleveren. Voor zakelijke klanten is het mogelijk om het BTW-nummer achter te laten in het veld bestelnotities.
Login
Op deze pagina vragen we hoe je je bestelling wil betalen. Nadat u uw keuze hebt gemaakt en de algemene voorwaarden voor akkoord aanvinkt, klikt u op de knop 'Bestelling plaatsen'.
Bestelling plaatsen
Stap 4 - Bestelling afronden.
Na voltooiing van de betaling is de bestelling geplaatst en betaald. Bij een juist geplaatste bestelling ontvangt u van Bienestar een orderbevestiging in uw e-mailbox.
Uw winkelwagen bekijken
Wanneer u met uw muis rechtsboven in het scherm over 'de winkelmand' beweegt, verschijnt een pop-up scherm.
Winkelmand bekijken
In dit pop-up scherm ziet u direct welke producten in de winkelmand liggen, de productprijs en het subtotaal. Klik op de blauwe knop 'Winkelmand bekijken' om de gehele winkelmand te bekijken.
Vanuit de winkelmand kunt u doorgaan naar betalen of terug naar de webshop om meer producten toe te voegen. Heeft u teveel producten in uw winkelwagen liggen, dan kunt u ze vanuit de winkelmand aanpassen.
Hoe kan ik betalen
U kunt in de E-shop bij Bienestar.be een keuze maken uit onderstaande betaalmogelijkheden.
Bancontact

U betaalt veilig in uw vertrouwde internetbetaalomgeving. De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact.
Creditcard

Snel en veilig betalen met de Mastercard of Visa creditcard via een streng beveiligde SSL verbinding. Let op: Er zal een 3-D Secure Check worden uitgevoerd ter identiteitsbevestiging.
Ik ben een nieuwe klant
Bij het webwinkelen wilt u zo snel mogelijk uw bestelling plaatsen en de gewenste producten in huis hebben zonder opgehouden te worden door lange invulsessies. Bienestar.be begrijpt dat en wil u soepel door het aankoopproces leiden. Daarom heeft u in de Bienestar.be webshop de mogelijkheid van een snelle bestelling waarbij u alleen de absoluut noodzakelijke gegevens hoeft in te geven. Bij het maken van een eerste bestelling maakt u automatisch uw eigen account aan. Bij de volgende bestellingen dient u eerst in te loggen alvorens u gaat bestellen. Zo vermijdt u dat u een tweede account aanmaakt. Zo hoeft u niet telkens uw gegevens in te voeren en kunt u vanaf uw tweede bestelling nog sneller bestellen!
Hoe gebruik ik een kortingscode
Iedere waardebon (kortingscode, actiecode en dergelijke) die wordt uitgegeven door Bienestar.be is onderhevig aan de onderstaande voorwaarden. Door gebruik te maken van een kortings- of actiecode stemt u in met deze voorwaarden:
  • Iedere kortingsbon is voorzien van een bepaalde code. Om gebruik te maken plaatst u de geselecteerde producten in de winkelwagen. Op de winkelwagenpagina onder de rubriek kortingscode vult u vervolgens de code in zoals deze vermeld staat op uw kortingsbon, waarna u vervolgens de code activeert wanneer u op de button kortingscode toepassen klikt.
  • Het kan voorkomen dat een kortingsbon gekoppeld is aan een specifiek e-mailadres. In dat geval kan deze code enkel worden gebruikt in combinatie met het e-mailadres waarnaar de kortingsbon gestuurd is. U dient dit e-mailadres dan ook in te vullen bij uw bestelling.
  • De aard en de toepassing van een aanbieding vindt u in de uiting waarbij de kortingsbon is verstrekt. U kunt met deze bon geen korting krijgen op andere producten en/of diensten dan de producten en/of diensten waarvoor de betreffende kortingsbon geldt en die nader omschreven zijn in de uitingen waarin deze code is opgenomen.
  • De kortingsbon is geldig gedurende de op de bon vermelde geldigheidsduur, met een maximum van één jaar. Na de vervaldatum kan een kortingsbon niet meer worden gebruikt.
  • Kortingsbonnen zijn niet inwisselbaar voor geld.
  • Een kortingsbon wordt éénmalig verstrekt. In geval van verlies (door bijvoorbeeld het per ongeluk wissen van een e-mail die een coupon bevat) vindt in geen geval een korting of vergoeding plaats.
  • Het is niet toegestaan kortingsbonnen te wijzigen of te vervalsen.
  • Iedere vorm van of poging tot fraude of andere niet toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van een kortingsbon ontzegd wordt.
  • Per bestelling kunt u maximaal één kortingsbon gebruiken.
  • Een kortingsbon moet in één keer worden besteed. Een eventueel restant komt te vervallen.
  • Een kortingsbon kan een minimum bestelwaarde hebben. Deze minimum bestelwaarde blijft ook geldig na het retourneren van artikelen. Deze waarde wordt bij de couponcode aangegeven.
  • Een kortingsbon kan gekoppeld zijn aan een maximum bestedingsbedrag.
  • Enkele merken of productgroepen kunnen uitgesloten zijn.
  • Voor alle acties middels een kortingsbon geldt het principe op=op.
  • Heeft u vragen of opmerkingen over het gebruik van kortingsbonnen of heeft u problemen met het inwisselen dan kunt u contact opnemen via de contactpagina
Kan ik mijn bestelling wijzigen
Een foutje gemaakt tijdens het bestelproces? Dat kan gebeuren, toch? U kunt het nog gemakkelijk uit uw winkelwagentje halen. Wanneer het bestelproces al is afgerond kunt u het product helaas niet meer wijzigen of annuleren.
Mijn product is beschadigd
Neem bij bezorging geen beschadigde pakketten aan. Wij hechten nu eenmaal veel belang aan een betrouwbare levering. Bij de beschadiging van een product vragen wij je om ons uiterlijk binnen 5 dagen op de hoogte te brengen, dan zorgen wij op onze beurt voor een gepaste oplossing.